Levering

GLS

Porto og ekspedition er DKK 50,00 ved køb under DKK 500,- i Danmark.

FRAGTFRI LEVERING I DANMARK VED KØB OVER DKK 500,-

Boutiquededenroth.dk sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato, der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog, at GLS overholder dag-til-dag-levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. GLS´ kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er 90% i hele EU. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrµndede variationer. Boutiquededenroth.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer er det Boutiquededenroth.dk der skal efterlyse pakken i første omgang, kontakt derfor butikken for udeblevne pakker.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning om dag-til-dag-levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Boutiquededenroth.dk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag-levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen en dag tidligere for at kompensere for dette.

Boutiquededenroth.dk leverer til lande inden for EU - porto og ekspedition: DKK 150,00. Pakken sendes med GLS og er forsikret.

Boutiquededenroth.dk leverer til lande uden for EU - porto og ekspedition: DKK 180,00. Pakken sendes med GLS og er forsikret.

FRAGTFRI LEVERING INDEN FOR EU VED KØB OVER DKK 1.500

Ansvarsfraskrivelse
Boutiquededenroth.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS, medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler.

Reklamationsret
Når du handler på Boutiquededenroth.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Dette betinger, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen må ikke lugte af røg og der må ikke være dyrehår og lignende på varen. I så fald er vi berettiget til at nægte returneringen/ombytningen af de bestilte varer. Vi skal uden videre kunne sælge varen videre i samme stand som vi modtager den.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse sammen med kopi af din faktura.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, bedes henvendelser rettet til:

Boutique Dedenroth
Stændertorvet 2, gården
4000 Roskilde
Email: info@boutiquededenroth.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse. Bemærk dog, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, eller pakker sendt til afhentning på nærmeste posthus. Husk altid at lægge kopi af faktura ved pakken. Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance, en beskrivelse af fejlen mv.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Boutiquededenroth.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.